tisdag 11 september 2012

Hej

Jo, jag tränar och donar fast jag inte uppdaterar särskilt ofta. Livet rullar på fort just nu, både på jobbet och privat!

Förra veckans träning:
Måndag - Styrkemix 60 min.
Onsdag - Bodypump 60 min.
Lördag - morgonpromenad, Powerwalk! 45 min.
Söndag - Powerwalk i backig terräng! 45 min.

I veckan kör jag BOOTCAMP med bästis Kristin. Reglerna är hemskt enkla: Minst en timmes rörelse varje dag!

Måndag - Styrkemix 60 min (med ny tränare - jäklar vilken skillnad ändå. Det här med variation...)
Tisdag - Tabata 45 min. Cykling ca 20 min.

Veckans PEPP är att jag imorgon ska ge BodyBalance en andra chans. Det är verkligen inte min grej, men antagligen behöver jag träna på det just därför. Dessutom träffade jag en bekant på gymmet idag, och vi lovade varandra att testa det här med BOX nåt framöver. Det har jag hittills aldrig vågat prova. Men år 2012 är visst vardagsutmaningarnas år. Jag gillar det!!

// V, snart ska jag börja ta bilder igen...


1 kommentar:

  1. Du är så duktig min älskade vän! Du inspirerar mig <3

    SvaraRadera