lördag 14 juli 2012

Löpning, review

Hej hej hallå!

Vi har lördag idag och solen har precis spruckit fram utanför mitt fönster. Klockan är 18.24 och jag har piggnat till efter gårdagens äventyr på krogen 1906. Med rörelsen tycker jag att det har gått bra i veckan, och jag känner mig glad och stark i själen tack vare det och kanske först och främst - tack vare de tre veckors semester som nu väntar på mig! :-)

Kommer ni ihåg min träningsplan för veckan? Så här såg den ut i tisdags:

Tisdag: Progressiv löpning 25 minuter (öka tempo var 5:e minut)
Torsdag: Distanspass 30 min + 5x100m stegringslopp
Lördag: Distanspass 40 min + 6 backryck

Så här ser den ut idag:

Tisdag: Progressiv löpning 25 minuter (öka tempo var 5:e minut)
Onsdag: Cykling, 10 km.
Fredag: Distanspass 30 min (5 km) - med några korta intervaller i slutet av passet.
Söndag: Distanspass 40 min + 6 backryck

Känner mig fortfarande nöjd och mycket peppad på löpning. Funderar faktiskt på att anmäla mig till Tjejmilen. Velar lite som vanligt. Men nog vore det bra med ett mål! Är det någon mer som tänkt springa den i Stockholm 1 september?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar