söndag 15 juli 2012

Army Fitness - bildbevis!

God kväll darlings! Här kommer några sköna bilder från vårens Army Fitness. Jag blir alldeles lycklig av att se dem och måste nog anmäla mig till fortsättningskursen i höst... adrenalin!






Sedan måste jag också säga att jag är rätt glad, och ledsen/förvirrad. För i mitt huvud är jag inte sådär liten. Jag undrar när/om jag ska förstå det, och sluta ha ångest över uppätna chokladkakor och chips? :-)

// V - packad och klar för semester i Hälsingland. Springskor och tights var det första som landade i väskan såklart.

2 kommentarer:

  1. Hej Veroncia, kul att du följer min blogg!
    Du har så rätt, jag vet att några kilo hit eller dit egentligen är en liten skitsak, men vissa dagar längtar jag bara såå mycket efter att bli "mig själv" igen :) Du har förmodligen också rätt i att jag borde äta lite mer och oftare, vilket jag gjorde i början, men jag blev så otålig efter ett par veckor och tänkte att om jag minskar intaget kanske vikltnedgången går snabbare. Istället stannade den av helt.

    Army fitness verkar jättekul ju, hade ingen aning om att det fanns här.

    Ha en trevlig semester!

    SvaraRadera
  2. Du är så duktig min vän! Du peppar mig och snart ses vi :) Läntar! Puss

    SvaraRadera