torsdag 9 augusti 2012

Karaktären...

Jo, jag är fortfarande här!

Idag har jag ätit detta.

Frukost: En portion havregrynsgröt med keso, färska blåbär och mellanmjölk
Mellanmål: En banan
Lunch: ½ burk tonfisk i olja, ½ avocado, 1 ägg m majonnäs och dill, en näve fullkornspasta, ½ dl keso, balsamvinäger.
Mellanmål: 2 små kanelbullar. EPIC FAIL. Fastnade hungrig i vår mässmonter, med uppgift att servera fika till samtliga besökare....
Middag: Kickass kycklingsallad á la Malin
Kvällsmål: Smörgås med cognacsmedvurst. Naturell yoghurt med färska blåbär och vaniljsocker.

+ ca fem marknadskolor och en oändlig mängd kaffe.

Ingen suverän dag alltså!

Jag har blivit dålig på att planera min mat. Min största fälla är timmarna mellan lunch och middag. Jag MÅSTE bli bättre på att fixa bra mellanmål där.

Min darling och jag har lika dålig karaktär. Vi skulle sluta äta godis, men han kom hem med en stor påse kola igår. Hällde upp den i en fin skål, placerade den mitt på bordet, och åkte till Älvsbyn på jobb i några dagar. Hur kan han göra så mot mig!?

;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar