torsdag 9 augusti 2012

Motivation till rörelse

Ibland känns det jäkligt tungt att ta sig ut och iväg på träning. På sistone har jag också haft väldigt svårt att nöja mig med att "bara" ta en promenad. Så om jag inte orkar, eller av någon anledning inte kan, springa, slutar det hellre i soffan! Dumt!

Bra sätt att få ut mig själv på promenad:
- Då får jag lyssna på min bästa playlist på Spotify
- Då kan jag lyssna på spännande sommarprat eller P3 dokumentär (OBS! Inte för läskig!!)
- Då kan jag ha telefontid och ringa efterlängtade darlings
- ...eller umgås med någon promenadsugen IRL.

iPhone gör underverk, kan man väl sammanfatta det med?

Idag blev det en härlig långpromenad med sällskap av vänner från Stockholm, Delsbo och Älvsbyn - allesammans nådda via underverket ovan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar