onsdag 8 augusti 2012

I'm back!

Hej mina vänner!

Med ett (!) avklarat träningspass bakom mig vågar jag kaxigt säga att jag är tillbaka. Jääääklar vad fort det går att tappa formen, va! Alla mina jeans har mystiskt krympt under semestern. Nu är planen att återerövra dem.

Jag funderar på vad höstens utmaning ska bli. Fortsättning med Army Fitness, eller kanske testa det här med PT på älskade Korpen Sportcompaniet i Piteå?

Träning 3-4 gånger i veckan samt GI-inspirerad kost ska hur som helst åter bli rutin. Idag börjar jag föra matdagbok, för att få lite koll på kosten igen!

Idag blev det en ny variant på morgongröten: Havregrynsgröt toppad med keso och färska, egenplockade blåbär. Gott!

I måndags tog jag en långsam (5km/32 min) jogg på Grisberget.  Men jag sprang i alla fall hela tiden!
Jag tog med mig en liten hink - när rundan var avklarad plockade jag blåbär och slogs med mygg. 

Första jobbveckan efter semester har innehållit lite mässjobb, företagsmingel och storstädning av både kontor, mailbox och hjärna.


Jag älskar att det (snart) är höst!! // V, nu kör vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar