tisdag 9 oktober 2012

Att träna när man egentligen inte hinner!

Förra veckans träning blev lite mindre än vanligt, men jag är extra stolt över den som jag faktiskt hann med!

Oftast prioriterade jag mys med min darling och häng med vänner. Men jag tog mig också tid för en jätteregnig joggrunda då jag verkligen behövde den, trots att vi hade besök. Jag kom tillbaka jätteblöt, jätteglad och mycket mer närvarande än innan. Ett snabbt styrkepass hemma (core + en hel låt med frenetiska benböj) mellan jobb och after work resulterade i flera dagars träningsvärk, och lördagen bjöd på simning och bus på äventyrsbad istället för drinkar.

Jag har verkligen jättesvårt att motivera mig själv till att äta bra just nu. Själva måltiderna är aldrig eller sällan några problem för mig - det är godis och fikabröd däremellan som är bovarna. Men vad tusan, det får väl vara en sådan period ett tag då. Jag fluffar till mig lite inför vinterns gymhäng. :-)

// V

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar