onsdag 3 oktober 2012

Om att dippa

Den senaste veckan har jag tränat mindre.
Morgonspinning 45 min tisdag
Morgon-powerwalk lördag
Löpning, 30 min och lite snabbare än vanligt på söndag.

Jag har bakat massor och ätit en hel del. Kanske är det därför jag dippar idag? Kan jag vara sockerbakis?

Jag sitter i alla fall ensam i ett stökigt kontor och tänker att detta, detta är INTE livskvalité. Och jag som lever efter att livsnjuta är det enda rätta (eller något i den stilen, jag har det lite kämpigt med formuleringar idag).

Vad gör man? Jag drömmer om en löprunda i höstsolen, ett hus på landet, en kattunge eller en hund. Något eget att brinna för!

Och så bokar jag in mig på Korpens PT-träning i grupp, trots att det är lite för dyrt för mig, för att det (förhoppningsvis...) ger mig lite extra push och något att fokusera på.

Alright! The only way is up.

// V

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar