fredag 8 juni 2012

Alla ska vi någon gång bli 25...

Idag är det studentdag i Piteå. Jag måste säga att jag är lite, lite nostalgisk. Häromdagen sa en (manlig) vän ungefär såhär: "Ooooooo!!!! Tänk alla 19-åriga tjejer på studentbaaleeen!!!"
Min (fantastiska) kille strök mig över ryggen och sa "Jaja.... men de blir också 25 någon gång..."

?!?!?! Haha!

Ingen träning igår, ingen ruggig träningsvärk heller men onsdagens ArmyFitness känns absolut i överkroppen. Jag är taggad för löpning men tror faktiskt inte att jag hinner någon idag. För idag prioriterar jag öl och gott sällskap istället! :-) Förhoppningsvis orkar jag springa imorgon.

Annars är det finfredag med guldtröja och kortdag på kontoret! Ser verkligen fram emot en tjejkväll med fina fina.


25... 

Imorgon ska ni få komma ut igen!

Ha en underbar fredag! // V


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar