torsdag 28 juni 2012

Motivatiooooonen, var äääär duuuu?

Jag har hamnat i ett blandmissbruk där jag suktar efter TREO och sömn. Hm. Kanske är jag (på väg att bli) sjuk, när jag tänker efter? Ont i kropp, dödlig huvudvärk och trötthet?

För det mesta har jag inga problem med att hålla igång med träning 3-4 gånger i veckan. De veckor det går trögt kan jag ta med ro, för jag vet att motivation och tid för träning snart kommer tillbaka. Men nu har det faktiskt varit trögt i flera veckor och det märks på armar och mage som genast blivit mjukare. På humöret som blir sämre och på tröttheten som blir större. Visst är det lite dumt att göra så mot sig själv?

I kväll tar jag tag i det. Jag lovar.

// V

Vi har i alla fall badat massor i helgen, det älskar jag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar