onsdag 20 juni 2012

För kyld

Jäkla skiiiiit med halsont och trött kropp. Men det som är bra är att jag kan skylla den senaste veckans slöhet på det. Kanske... ;)

Promenader lite här och där, men inga storartade träningsinsatser på sistone. Om drygt en vecka gör vi nya fystest på ArmyFitnessen, och jag tror tyvärr inte att jag förbättrat mina resultat. Träning en gång i veckan har inte gjort så stor skillnad på min kropp, dessutom har jag missat ett helt gäng gånger och börjat dricka mer på helgerna!

Otaktiskt. :-)

Men kul har jag haft!! Nu hoppas jag på att få med mig någon som vill uteträna med mig het privat och gratis i sommar! Vi får se hur det blir... :-)

Nu är jag förkyld som sagt, och väldigt sugen på att dricka vin och sitta på balkongen och röka (?!?!?!). Men det går över.

Midsommarafton närmar sig med stormsteg, och idag har jag på mig den här klänningen!


// V

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar