måndag 11 juni 2012

Nystart

Ber om ursäkt för min långa frånvaro. Först en affärsresa, då jag faktiskt höll igång med morgonpromenad och  övningar på hotellet. Men 35 grader varmt och jobb 10 timmar om dagen, man blir ganska slut. På vägen hem gjorde jag illa örat i flyget och tappade helt peppen efter det gällande träning.
Men nu är jag igång igen, och nu blire inget latande såhär igen.
Jag vet ju att jag faktiskt mår så otroligt mycket bättre av träning, både psykiskt och fysiskt.
SÅ, 
Efter en lång powerwalk, situps, armhävningar, dips från stol, 100 rumplyft å lite till är jag nu igång,
det känns fantastiskt!

Maten har jag fortsatt äta nyttigt och i mindre mängder, tyvärr inte sex gånger om dagen, men tänkte faktiskt försöka ta tag i det igen, sötsuget var som borta och magen var inte uppblåst och den var liksom i harmoni och bara det är ju en ren lycka!

I lördags var jag på jakt efter ett regnställ här i staden, men då vädret inte riktigt varit med oss så fanns det inget i min storlek, men skulle komma in i veckan. Min tanke är att börja cykla till jobbet, gjorde det för några somrar sedan, 1.2 mil enkel väg, blir ändå bra träning om man kör 2-3ggr / Vecka plus lite annan träning i mixning till det.

Får väl föreviga på bild om min tanke blir genomförd helt enkelt :)

1 kommentar: