söndag 3 juni 2012

Liksom hel igen!

Jag tog en spontan tur till Stockholm och mina bästistjejer i helgen. Det var fantastiskt fint och efter två kvällar fyllda av sånt där bäst-bäst-skratt och lycka, känner jag mig liksom hel igen!

Igår kväll blev det en hel del vin men också massor av dans - av den graden att svetten rann och jag idag har träningsvärk i benen!

När jag lånade Kristins våg i lördags morse fick jag också en glad överraskning och kanske har träning/rörelse i maj faktiskt gjort något med kroppen ändå! Wihiii!

Tråkigt är att jag på grund av fest missat två omgångar av Army Fitness. Inte alls okej egentligen. Men jag är i alla fall väldigt glad efter denna helg, och det är bara BRA.

Här är mina Stockholmskärlekar

Foto: http://kungskobran.blogspot.com

(Och jag gav mig ut i ett spetslinne som visade både mage och armar - det hade ALDRIG hänt för några år sedan. Freedom!)

// V

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar