fredag 18 maj 2012

Dagens dagens

Dagens rörelse: 20 min morgonpromenad
45 min powerwalk
32 minuter jogg (5 km)

- det är motiverande att vara hundvakt!

Efter att ett längre tag ha velat mellan att ta ut mig ordentligt på gymmet, eller ta med mig hunden ut på ännu en tur, segrade hundhjärtat såklart. Så jag testade slingan på Grisberget för första gången i år och det var ett kärt återseende!! Jag är inte alls nöjd med tiden - men man får ha en toalettpaus (för Dexter), en skoknytarpaus och ett strejkande knä (båda mina) i åtanke. Sedan var det rätt lerigt på sina ställen också.

Så småningom ska jag ner på 25 minuter. Så är det bara. Imorgon får det nog bli ett intervallpass. Jag hatar det verkligen och tycker att det är så fruktansvärt jobbigt - men uppenbarligen kommer man ju ingen vart utan blod, svett och tårar!

// V

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar