onsdag 30 maj 2012

Vad blir det för mat?

I brist på spännande träning fortsätter jag med matsnacket!
Så här har jag ätit idag;
09.00 Havregrynsgröt med ett rått nedrört ägg, frysta blåbär, kanel och mjölk. Senare än vanligt, och helnytt att testa ägg i gröten! Blandade känslor för det. Men det funkade, och blev mer proteinrikt for sure!
11.30 Ångkokt lax med potatis. Liten portion! Sallad, litet knäckebröd med smör. Kaffe med mjölk. Lunch tidigare än vanligt, och på restaurang dessutom! Det blev en liten men mättande portion.
14.15 Kaffe med mjölk, äpple. Och jag dissade alla lockande gobitar som fanns på plats!
18.00 Grillat kött med potatisgratäng, färsk paprika. Fetare middag än vanligt. Men jag höll mig mätt länge! En rad bakchoklad som efterrätt. Inget jag är stolt över. ;-)
20.00 Massor av te och några melonbitar.
22.51 Jag är vaken för länge på kvällarna och nu är jag sugen på något igen!



+


+

=
Typ den bästa frukosten EVAH!

// V

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar