söndag 6 maj 2012

Nörden checkar in

Jag är verkligen en nörd ut i fingerspetsarna, och jag gillar det. Därför har jag gjort ett excelark där jag fyller i mat och träning varje dag. Rätt intressant ändå, dag tre insåg jag att jag är besatt av knäckebröd... haha. Jag tycker det är väldigt motiverande faktiskt, att fylla i listor och se utveckling.

Så här ser i alla fall veckans rörelse ut:
1 maj: 1 h promenad, styrka axlar
2 maj: 20 min snabb löpning, styrka mage
3 maj: 45 min spinning, 30 min core
4 maj: 30 min promenad + 30 min styrka enl. "den riktiga fitnessfighten" - mage, rygg, armar ben
5 maj: 10 + 15 min löpning + styrketräning med Cissi, core och armar
6 maj: 50 min powerwalk, 20 min löpning (intervall, ca 10 långsamma, 10 snabba)

Betydligt mer styrka än vad jag normalt kör, det känns liksom spännande på nåt vis. Nu ckeckar jag ut för en stund!

/ V

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar