fredag 25 maj 2012

Intervaller = hjälp!

Hej hej hallå dagboken!

Igår gjorde jag ett halvhjärtat och ostrukturerat försök till intervallträning. För rättvisans skull ska det nog sägas att detta gjordes efter en middag bestående av utegrillad hamburgare (mums!) och en liten, liten öl (mhm!).

Sjukt jobbigt är det i alla fall. Jag hatar det nästan, men ska ge det några fler försök. Nu körde jag maxfart mellan två lyktstolpar, jogg mellan två osv. När det blev för jobbigt kortade jag sträckan till en lyktstolpe. Har någon några bra tips kring hur man ska lägga upp intervaller egentligen?

Annars är det fredag idag och det känns gött! Imorse provade jag örhängen, när jag skulle ta ut dem satt de fast... hmm. Och på tal om otur - igår blev min älskade cykel stulen! Efter en actionfylld tjuvjakt fick vi dock tillbaka den. (Jag önskar att jag hade haft min pulsmätare på!) Turen är här igen! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar