måndag 14 maj 2012

Om livsnjutning, army fitness och FIGHTER-vikter

En kanna mojito. En halv grillad kyckling. En mjukglass. Ett gäng öl. Underbar fisksoppa. Kräftor och krabba. Ett glas vin. Choklad!
Fantastisk kyckling med bakad sötpotatis på den av Lisa rekommenderade restaurangen Tranquilo. Mmm!!

Helgen i Göteborg och Borås har varit helt fantastisk. Mat är livet! En del promenader har det blivit också.

Men nu är jag back in town och tillbaka i fighten! Laddad som aldrig förr har jag precis följt en kombinerad dröm och impuls, och därmed anmält mig till Army Fitness/Bootcamp på en gård utanför Piteå. SÅ SPÄNNANDE. Eftersom år 2012 har utsetts till spontanitetens och hälsans år (av mig själv) tyckte jag att jag var värd det.


Så i veckan väntar fystest i Sikfors, och jag längtar! Galet va. I kväll blir det mitt älsklingspass styrkemix på Korpen. Idag är dagen då jag tänker prova de svarta vikterna. Minst 3 lyft, i alla fall.

På Korpen Sportcompaniet i Piteå står det FIGHTER på dessa vikter. En sån är jag idag! 

!!! Underbara måndag !!!

/ V

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar