torsdag 10 maj 2012

Det här med att äta 6ggr om dagen...

...det är bannemej svårt att hinna med. Man ska äta var tredje timme ungefär, helt galet, men man behöver verkligen inte stora portioner för att bli mätt, vilket jag gillar.

Träningen igår uteblev tyvärr för min del då jag blev kvar på jobbet ända till klockan tio, vilket inte riktigt var min tanke. Men ikväll blir det ett styrkepass, desto hårdare ska jag köra.
Ska på jobbresa i helgen, till Göteborg också faktiskt, men inte för att slappa.
Men med mig tänker jag ta mitt band så man kan träna lite styrka och jag kommer också se till att ta med springskorna.

Kosten idag har varit god och bra. Stor fördel att ha restaurang på jobbet, lättare med mellanmålen, dock svårt välja bort såsen.

Veronica har ju redan presenterat oss så fint så jag behöver inte säga så mycket mer.

Nu kör vi vidare!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar