söndag 20 maj 2012

Veckan som gick

Någonstans har jag lärt mig ett jättebra tips. Det går ut på att affirmera, att skapa sin egen verklighet, (åh vad jag älskar det tankesättet) genom att redan vara där. Alltså sätter man orden "Jag är en sådan som..." framför de "borden och måsten" man i vanliga fall gärna ser.
Typ "Jag är en sådan som gärna tar ett äpple istället!"
eller "Jag är en sådan som tycker om att träna!"

Genom detta har jag många gånger lyckats lura mig själv bigtime och nu är jag faktiskt en sådan som tycker om att träna.

Kan ni förstå att tre veckor av sköna maj redan gått? I veckan som gått har jag tränat bra och ätit bra mat. Mestadels. I slutet av veckan kröp sig choklad och kakor in i skafferiet.. men det är okej!

Och så här har jag rört mig;
Måndag - Styrkemix 60 min
Tisdag - Bodypump 60 min
Onsdag - Vila
Torsdag - Army Fitness, fystest 60 min, powerwalk 40 min
Fredag - Jogg 5 km, powerwalk 45 min, morgonpromenad 20 min
Lördag - Morgonpromenad 45 min, powerwalk 30 min
Söndag - Army Fitness, 75 min. powerwalk 30 min, lugn promenad 30 min.

Kickin it!

// V

1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera